Silnik: 2.0
Moc silnika: 194 KM
Skrzynia biegów: automat 9G
Przyspieszenie 0-100km/h: 6.3s
Rodzaj paliwa: ON
Spalanie w miescie: 8 L/100km
Spalanie w trasie: 6 L/100km
Liczba drzwi: 4
Ilość miejsc: 5
1 dzień
450 zł
limit 200 km
2-6 dni
380 zł / dzień
limit 200 km
7-12 dni
350 zł / dzień
limit 200 km
14 dni+
300 zł / dzień
limit 200 km
30 dni+
230 zł / dzień
limit 100 km
Kaucja zwrotna
3000 zł
*podane ceny najmu są canami BRUTTO
*kaucja jest zwracana w dniu zwrotu pojazdu
Nowy Mercedes E220d AMG wygląda atrakcyjnie, ale zdecydowanie nie idzie w stronę wymuszonego futuryzmu. Nie jest to samochód, który ma szokować swoim wyglądem. Jest konserwatywny, dostojny i elegancki zarazem. Mowa tutaj nie tylko o linii nadwozia, ale również projekcie wnętrza, które mimo ekranów zastępujących analogowe zegary czy zaawansowanej elektroniki nadal sprawia wrażenie bardzo klasycznego.
Pierwsze wrażenie po zajęciu miejsca kierowcy można ująć jednym zdaniem — komfort. Fotele są niezwykle wygodne, kierownica miękka i przyjemna w dotyku, a takie rozwiązania jak automatyczne dociąganie pasów bezpieczeństwa dodają tylko posmaku prestiżu. W miejscu tradycyjnych zegarów zauważamy dużych rozmiarów ekran, który teraz spełnia funkcję wskaźników.
W zależności od wybranego trybu jazdy wyświetlany jest różny styl zegarów. Dodatkową opcją jest możliwość ustawienia tego, co kierowca widzi po prawej stronie ekranu — może to być standardowy obrotomierz, informacje na temat przebiegu czy czasu jazdy, wskazania nawigacji lub podpowiedzi na temat ekonomii spalania. Trzeba przyznać, że to doskonałe rozwiązanie, tym bardziej, że przykładowo obrotomierz przy automatycznej skrzyni biegów zdaje się całkowicie zbędny. Możliwość skonfigurowania wskaźników pod własne potrzeby wydaje się tym bardziej przydatna. To jednak nie jedyna ciekawostka związana z ekranem.
Mercedes klasy E ma w rzeczywistości jeden, naprawdę duży ekran, który ciągnie się przez praktycznie pół deski rozdzielczej. W części mieszczącej się za kierownicą wyświetla on wspomniane wskaźniki dotyczące jazdy — prędkościomierz, obrotomierz lub inne wskazania potrzebne kierowcy. W prawej części ekran pokazuje mapę nawigacji, menu lub ustawienia wszystkich funkcji samochodu. Mimo tak nowoczesnego rozwiązania i naprawdę niespotykanych rozmiarów ekranu, samo wnętrze Mercedesa E sprawia wrażenie bardzo klasycznego. Okrągłe nawiewy czy analogowy zegarek potęgują to wrażenie.
Kończąc temat wnętrza, warto wspomnieć jeszcze o systemie audio. Powstał on we współpracy z marką Burmester i składa się — w zależności od wybranej wersji — z 13 lub 25 głośników. Wrażenia akustyczne są naprawdę znakomite.
Zawieszenie jest miękkie i niezwykle komfortowe, przez co doskonale sprawdza się na naszych często dziurawych drogach. Wyciszenie kabiny na wysokim poziomie, choć do uszu kierowcy i pasażerów przedostaje się sporo dźwięków płynących z silnika. Poza akustyką sam silnik to również doskonały kawałek inżynierii. Dwulitrowy turbodiesel dostarcza moc 194 koni i naprawdę doskonale radzi sobie z napędzeniem ważącej blisko 1700 kg limuzyny. Przy tym niewiele pali, gdyż wynik 6–7 litrów w warunkach miejskich należy uznać za bardzo dobry.
Automatyczna skrzynia biegów ma aż 9 przełożeń, co pozwala na utrzymanie stosunkowo niskich obrotów przy niemal każdej prędkości. Zmiana przełożeń jest praktycznie niewyczuwalna, co jest tylko kolejnym elementem zwiększającym komfort Mercedesa E.
W naszej ofercie dostępny jest równie najnowszy SUV GLE300d oraz coś szybszego A45s.
Wyposażenie samochodu
- elektrycznie regulowane fotele przednie
- dach szklany panoramiczny
- klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
- reflektory w technologii LED
- system nagłaśniający
- system nawigacji
- Keyless Entry
- czujniki parkowania przód/tył z kamerą cofania
- pakiet privacy – przyciemnione szyby tylne
- kierownica 3-ramienna, sportowa, obszyta skórą
- pakiet AMG
- aplikacje dekoracyjne Designo
- 19″ obręcze AMG
- bluetooth