Silnik: 2.0
Moc silnika: 310 KM
Skrzynia biegów: automat
Przyspieszenie 0-100km/h: 4.8s
Rodzaj paliwa: Pb
Spalanie w miescie: 9.6 L/100km
Spalanie w trasie: 6.1 L/100km
Liczba drzwi: 4
Ilość miejsc: 5
1 dzień
800 zł
limit 200 km
2-6 dni
600 zł / dzień
limit 200 km
7-12 dni
500 zł / dzień
limit 200 km
14 dni+
400 zł / dzień
limit 150 km
30 dni+
270 zł / dzień
limit 100 km
Kaucja zwrotna
4000 zł
*Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
*Dodatkowy kilometr ponad limit to koszt 2,50 zł brutto.
Audi S3 w obydwu wersjach nadwoziowych kusi rasowym wyglądem i takimi osiągami. Już na pierwszy rzut oka potężny grill single frame o strukturze plastra miodu, poszerzone listwy progowe i masywny tylny zderzak z dwoma podwójnymi końcówkami wydechu zdradzają drzemiący w tych modelach sportowy potencjał. Co fajne i tradycyjne już w przypadku Audi, „dynamiczne” akcenty stylistyczne nie są nachalne i świetnie podkreślają osobowość tych modeli. Na życzenie auta mogą być wyposażone w matrycowe reflektory Matrix LED i 19-calowe alufelgi (w standardzie 18-calowe).
Wnętrze idealnie koresponduje ze stylistyką nadwozia i utrzymane jest w eleganckim, sportowym stylu. Kokpit z cyfrowymi zegarami 10,25 cala zorientowany jest na kierowcę, profilowane fotele obszyte są częściowo tapicerką wykonaną z przetworzonych butelek PET i mają kontrastowe szwy. Bogata jest również lista wyposażenia seryjnego i opcjonalnego, na której mogą znaleźć się takie pozycje, jak m.in.: Audi Virtual Cockpit plus z zegarami 12,3 cala, dotykowy ekran 10,1 cala systemu multimedialnego, head-up display, zintegrowany hotspot Wi-Fi, usługi online Audi connect, Apple CarPlay, Android Auto i Audi phone box, czy system audio Bang & Olufsen sound.
Napęd quattro został oczywiście skalibrowany pod kątem dynamicznego potencjału silnika i w taki sposób by zapewnić perfekcyjną trakcję i przyjemność z prowadzenia. Hydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe rozdziela moment pomiędzy osiami zależnie od warunków drogowych i stylu jazdym, a modułowy system dynamicznego sterowania koordynuje działanie napędu, układu stabilizacji toru jazdy oraz opcjonalnych regulowanych amortyzatorów.
Seryjnie Audi S3 wyposażone będzie w niezależne zawieszenie z czterema wahaczami na każde z kół tylnej osi oraz progresywny układ kierowniczy. Standardem będzie też elektryczne wspomaganie hamowania oraz wentylowane tarcze z czarnymi zaciskami. Za dopłatą oferowane zawieszenie S Sport z wspomnianymi regulowanymi amortyzatorami, a także czerwone zaciski hamulców.
Wyposażenie samochodu
- elektrycznie regulowane fotele przednie
- dach szklany panoramiczny
- klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
- reflektory w technologii LED
- system nagłaśniający
- system nawigacji
- Keyless Entry
- czujniki parkowania przód/tył z kamerą cofania
- pakiet privacy – przyciemnione szyby tylne
- kierownica 3-ramienna, sportowa, obszyta skórą
- pakiet AMG
- aplikacje dekoracyjne Designo
- 20″ obręcze AMG
- bluetooth