• pn. - pt.: 9:00 - 20:00, sb.: 9:00 - 17:00, nd.: nieczynne
  • ul. Chłodna 48, 00-872 Warszawa
  • (+48) 734-734-754

Audi S3 Sedan

Silnik: 2.0

Moc silnika: 310 KM

Skrzynia biegów: automat

Przyspieszenie 0-100km/h: 4.8s

Rodzaj paliwa: Pb

Spalanie w miescie: 9.6 L/100km

Spalanie w trasie: 6.1 L/100km

Liczba drzwi: 4

Ilość miejsc: 5

1 dzień

800 zł

limit 200 km

2-6 dni

600 zł / dzień

limit 200 km

7-12 dni

500 zł / dzień

limit 200 km

14 dni+

400 zł / dzień

limit 150 km

30 dni+

270 zł / dzień

limit 100 km

Kaucja zwrotna

4000 zł

*Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
*Dodatkowy kilometr ponad limit to koszt 2,50 zł brutto.

Audi S3 w obydwu wersjach nadwoziowych kusi rasowym wyglądem i takimi osiągami. Już na pierwszy rzut oka potężny grill single frame o strukturze plastra miodu, poszerzone listwy progowe i masywny tylny zderzak z dwoma podwójnymi końcówkami wydechu zdradzają drzemiący w tych modelach sportowy potencjał. Co fajne i tradycyjne już w przypadku Audi, „dynamiczne” akcenty stylistyczne nie są nachalne i świetnie podkreślają osobowość tych modeli. Na życzenie auta mogą być wyposażone w matrycowe reflektory Matrix LED i 19-calowe alufelgi (w standardzie 18-calowe).

Wnętrze idealnie koresponduje ze stylistyką nadwozia i utrzymane jest w eleganckim, sportowym stylu. Kokpit z cyfrowymi zegarami 10,25 cala zorientowany jest na kierowcę, profilowane fotele obszyte są częściowo tapicerką wykonaną z przetworzonych butelek PET i mają kontrastowe szwy. Bogata jest również lista wyposażenia seryjnego i opcjonalnego, na której mogą znaleźć się takie pozycje, jak m.in.: Audi Virtual Cockpit plus z zegarami 12,3 cala, dotykowy ekran 10,1 cala systemu multimedialnego, head-up display, zintegrowany hotspot Wi-Fi, usługi online Audi connect, Apple CarPlay, Android Auto i Audi phone box, czy system audio Bang & Olufsen sound.

Napęd quattro został oczywiście skalibrowany pod kątem dynamicznego potencjału silnika i w taki sposób by zapewnić perfekcyjną trakcję i przyjemność z prowadzenia. Hydrauliczne sprzęgło wielopłytkowe rozdziela moment pomiędzy osiami zależnie od warunków drogowych i stylu jazdym, a modułowy system dynamicznego sterowania koordynuje działanie napędu, układu stabilizacji toru jazdy oraz opcjonalnych regulowanych amortyzatorów.

Seryjnie Audi S3 wyposażone będzie w niezależne zawieszenie z czterema wahaczami na każde z kół tylnej osi oraz progresywny układ kierowniczy. Standardem będzie też elektryczne wspomaganie hamowania oraz wentylowane tarcze z czarnymi zaciskami. Za dopłatą oferowane zawieszenie S Sport z wspomnianymi regulowanymi amortyzatorami, a także czerwone zaciski hamulców.

Do dyspozycji kierowcy są też liczne systemy asystujące w tym m.in. asystent utrzymania na pasie ruchu czy asystent skrętu, adaptacyjny tempomat, układ ostrzegania przed zmianą pasa oraz o ruchu poprzecznym.

Wyposażenie samochodu

  • elektrycznie regulowane fotele przednie
  • dach szklany panoramiczny
  • klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa
  • reflektory w technologii LED
  • system nagłaśniający
  • system nawigacji
  • Keyless Entry
  • czujniki parkowania przód/tył z kamerą cofania
  • pakiet privacy – przyciemnione szyby tylne
  • kierownica 3-ramienna, sportowa, obszyta skórą
  • pakiet AMG
  • aplikacje dekoracyjne Designo
  • 20″ obręcze AMG
  • bluetooth

Zapytaj o rezerwację

There is no selected car class in current office. Please choose another Class!